Change Management in Procurement

Η συμμετοχή σας στο εντατικό διήμερο, 8ωρο Workshop, Change Management in Procurement, θα σας εξοπλίσει με πρακτικά εργαλεία και στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείριση και εφαρμογή αλλαγών στον οργανισμό σας. Μέσα από τη μελέτη πραγματικών περιπτώσεων, τη διάδραση, την εφαρμοσμένη γνώση και τις καλές πρακτικές θα ενισχύσετε τις ηγετικές σας ικανότητες και θα βελτιώσετε το αποτύπωμα σας στην επιχειρησιακή αριστεία. Μην χάσετε αυτή την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε την προσέγγισή σας στην αλλαγή, να ενδυναμώσετε την ανθεκτικότητα της ομάδας σας και να διατηρήσετε το προβάδισμα σε ένα δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον που συνεχώς μεταμορφώνεται. Εγγραφείτε τώρα για να εξασφαλίσετε τη θέση σας και να ηγηθείτε των επόμενων επιτυχημένων μετασχηματισμών στον οργανισμό σας.


Περισσότερες Πληροφορίες

About this course

Ανάλυση Σεμιναρίου


  • Η ανάγκη της αλλαγής
  • Οικοσύστημα: διαχείριση αλλαγής, τί έχει αλλάξει στο επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα στον 21 αιώνα
  • Πόσο έτοιμοι είστε εσείς ή/και η ομάδα σας να προνοήσετε σχεδιάσετε και εφαρμόσετε την αλλαγή;
  • Παράγοντες μετασχηματισμού των Προμηθειών
  • Αλλαγή – Γιατί τη φοβόμαστε;  Δεδομένα της νευροεπιστήμης
  • Πώς χειριζόμαστε τους διαφόρους τύπους απειλών;
  • Αλλαγή του οργανισμού: αξιολόγηση “as is”, “to be”, επιπτώσεις
  • Oμάδα έργου
  • Σχεδιασμός -Παραδοτέα
  • Go live - Αfter go live
  • Υλοποίηση - Παρακολούθηση – Διορθώσεις
  • Eνδυνάμωση - Πολλαπλασιασμός
  • Αλλαγή του ατόμου
  • Ο ρόλος του Manager: επαναπροσδιορισμός του procurement & ανάπτυξη ηγεσίας
  • Διαχείριση της ομάδας  με όρους change management
  • Reskilling
  • Διαχείριση των “διστακτικών” εσωτερικών πελατών
  • Εστιάστε στον πελάτη σας: τι πρέπει να αλλάξει στις υπηρεσίες που παρέxετε;
  • Πλάνο δράσης - προτεραιοποίηση ενεργειών: Ποιός - Πότε – Πώς

Γενικότερη Περιγραφή - Οφέλη Παρακολούθησης

Πώς θα ωφεληθείτε από το Εργαστήριο::


  • Ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων:  Θα ενισχύστε τις δεξιότητες σας στη διαχείριση και καθοδήγηση ομάδων μέσω αλλαγών
  • Project management της αλλαγής: Θα αποκτήσετε τεχνογνωσία στον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων αλλαγής
  • Αιτίες αντίστασης στην αλλαγή: Θα κατανοήσετε γιατί οι άνθρωποι αντιστέκονται στην αλλαγή και πώς να το αντιμετωπίσετε
  • Ρόλος του manager: Θα μάθετε τι διαφοροποιεί έναν manager και πώς να καθοδηγείτε και να υποστηρίζετε την ομάδα σας
  • Άτομο και αλλαγή:  Θα εμβαθύνετε στην αλλαγή στο ατομικό επίπεδο
  • Διαχείριση εσωτερικών πελατών: Θα βελτιώσετε την επικοινωνία και την συνεργασία με τους εσωτερικούς πελάτες σας, και θα ανακαλύψετε πώς θα μεγιστοποιήσετε την προσφερόμενη αξία σας προς αυτούς, σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον
  • Πρακτικές στρατηγικές: Θα εξοπλιστείτε με τεχνικές για την εφαρμογή αλλαγών
  • Επαγγελματική δικτύωση: Θα συνδεθείτε με συναδέλφους και επαγγελματίες του κλάδου για ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών

Διεξαγωγή

Online Παρακολούθηση:

Το σεμινάριο διεξάγεται μέσω της πλατφόρμας Zoom



Εκπτώσεις:


10% για τα μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Προμηθειών


10% για τη συμμετοχή 2 στελεχών της ίδιας εταιρείας


20% για την συμμετοχή >3 στελεχών

Webinar - Change Management in Procurement


 13 & 15/5   18:00 - 21:15

Online - Zoom meetings

Ελληνικά

Κόστος Συμμετοχής: 240€+ΦΠΑ


Group Rates - Discounts


ionicons-v5-j

   10% Έκπτωση => 216€+ΦΠΑ

< 20% Έκπτωση => 192€+ΦΠΑ

 Μέλη ΕΙΠ,10% Έκπτωση => 216€+ΦΠΑ


ΕIΣΗΓΗΤΡΙΑ: Νικολέττα Τσοτσορού

Procurement Executive / Results Coach / Chem. Engineer / MBA 

See Profile

Δήλωση Συμμετοχής

Contact Us

By checking, I agree to the Terms and Conditions. 

Share by: