Supply Management

Μια αγορά στο επιχειρησιακό περιβάλλον ακολουθεί κατά κανόνα τέσσερις φάσεις – ομάδες ενεργειών.
Ο τρόπος με τον οποίο υποδιαιρούνται και ομαδοποιούνται οι λειτουργίες του εφοδιασμού εξαρτάται από το…
Η θέση της λειτουργίας του εφοδιασμού στην οργανωτική δομή μιας επιχείρησης διαφέρει ανάλογα με διάφορους…
Οι γενικοί στόχοι εφοδιασμού οριοθετούν ουσιαστικά το πλαίσιο και διαμορφώνουν τις στρατηγικές δράσεις του εφοδιασμού…
Το χαρτοφυλάκιο εφοδιασμού απαρτίζεται από τέσσερα τεταρτημόρια:
H ποικιλία των αγοραζόμενων υλικών (ή υπηρεσιών) μπορεί να είναι τεράστια.
Ως στρατηγική εφοδιασμού ορίζεται η συγκροτημένη εκμετάλλευση των αξιών που ενυπάρχουν στις πάσης φύσεως αγοραζόμενες…
Η έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση είναι βασική προϋπόθεση για την αποτελεσματική λειτουργία κάθε επιχείρησης.
Η δημιουργία και η διαχείριση νέων αλυσίδων εφοδιασμού αποτελεί ίσως την πιο σημαντική πλευρά της…
 Για να επιτευχθεί αύξηση κερδών μέσω της διοίκησης εφοδιασμού πρέπει να υιοθετηθεί η έννοια του…
Aπαγορεύεται η δημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή στο σύνολο ή μερικώς του παρόντος έργου, με…