Supply Management

Η διαπραγματευτική στρατηγική αναφέρεται στην προσπάθεια του αγοραστή και του πωλητή προκειμένου να οδηγηθούν σε μια εποικοδομητική συνεργασία.
Ο σχεδιασμός του διαπραγματευτικού κύκλου είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, οργάνωση και ικανότητα αξιολόγησης…
Το στέλεχος εφοδιασμού πρέπει να κατανοεί ότι μέσω της διαπραγματεύσης εξασφαλίζονται οφέλη για την επιχείρηση…
Η αξιολόγηση σημαντικών προμηθευτών είναι χρήσιμο να συμπληρώνεται με μια ανάλυση SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities,…
Η αξιολόγηση της οικονομικής κατάστασης των ενεργών και των δυνητικών προμηθευτών εντάσσεται στις αρμοδιότητες των…
Σε πολλές περιπτώσεις, ένας δυνητικός προμηθευτής είναι εμφανώς καταλληλότερος από τους ανταγωνιστές του, οπότε η…
Τα κριτήρια επιλογής πρέπει να απορρέουν από την περιγραφή των τεχνικών και εμπορικών απαιτήσεων για…
Η συνεχής αναζήτηση νέων ικανών προμηθευτών αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των καθηκόντων του αγοραστή, ιδίως υπό…
Στις σύγχρονες επιχειρήσεις η αξιολόγηση και η επιλογή προμηθευτών αποτελούν ίσως την πιο σημαντική δραστηριότητα…
Μια σύγχρονη τάση του τμήματος μελετών είναι η ανάπτυξη τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων.
Η συγκέντρωση των ταξιδιωτικών λειτουργιών σε μια επιχείρηση εξασφαλίζει έναν πιο αποτελεσματικό διαχειριστικό έλεγχο των…