Διακοπές Χριστουγέννων & Πρωτοχρονιάς χωρίς άγχος; Συμβουλές για Supply Chain Managers

Όντας Supply Chain Manager θα έχετε διαπιστώσει ότι τα πράγματα στο εργασιακό περιβάλλον έχουν αλλάξει μέσα στο τελευταίο διάστημα. Αυτό κυρίως οφείλεται στις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς που πλησιάζουν, κατά τη διάρκεια των οποίων διαπιστώνετε ότι είναι πολλά εκείνα τα οποία πρέπει να διευθετηθούν.

Αντίθετα με τον καθημερινό φόρτο εργασίας και τα λοιπά σας καθήκοντα, υπάρχουν υπάλληλοι οι οποίοι παίρνουν άδεια αυτήν την περίοδο με αποτέλεσμα εσείς να φορτώνεστε επιπλέον δουλειά και να πρέπει να φέρετε εις πέρας οτιδήποτε σας αναθέσουν.

 

Επιπλέον, πρέπει να συμμετάσχετε και στις όποιες συναντήσεις με τα υπόλοιπα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας σας προκειμένου να ορίσετε στόχους για τη νέα χρονιά και να αξιολογήσετε τα αποτελέσματα αυτής που περνάει. Έτσι, είναι φυσικό επακόλουθο κάθε Supply Chain Manager να νιώθει άγχος κατά την περίοδο των εορτών και να μην μπορεί να χαρεί το εορταστικό κλίμα.

 

Το να διατηρείτε χαμηλούς τόνους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και να παραμένετε χαλαρός είναι κάτι για το οποίο ίσως πρέπει να κοπιάσετε. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες συμβουλές για να διατηρήσετε χαλαρούς ρυθμούς στην εργασία σας και να αποβάλετε το άγχος κατά τη διάρκεια των εορτών:

 

  1. Να είστε ευέλικτος. Ένας χαρούμενος υπάλληλος είναι ταυτόχρονα κι ένας παραγωγικός υπάλληλος. Αν έχετε υπαλλήλους που θα λείψουν με άδεια κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, για να βρίσκονται κοντά στην οικογένειά τους και στα λοιπά συγγενικά τους πρόσωπα, παραμείνετε ευέλικτος.
  2. Να βάζετε προτεραιότητες. Συνειδητοποιήστε ότι δεν θα προλάβετε να τα κάνετε όλα ιδιαίτερα αν είναι πολλά τα στελέχη τα οποία έχουν φύγει με άδεια. Θέστε προτεραιότητες σχετικά με το τι πρέπει να γίνει και δείτε τα υπόλοιπα σαν επιπλέον αρμοδιότητες που μπορείτε και μην ασχοληθείτε. Μην αγχώνεστε αν τα πράγματα δεν είναι όπως ήταν πριν τις διακοπές.
  3. Σταματήστε το χρόνο. Σταματήστε το χρόνο για projects που δεν έχουν τόση σημασία και κάντε σωστή χρήση του χρόνου σας. Διασφαλίστε ότι έχετε ένα σχέδιο που σας βοηθά με τη λίστα των υποχρεώσεών σας όπως κάνει ο κάθε διευθυντής προμηθειών το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει με τις εκκρεμότητές σας αλλά παράλληλα να διατηρήσει ένα χαλαρό ρυθμό εργασίας κατά τη διάρκεια των διακοπών.
  4. Μην δεσμεύεστε περισσότερο από όσο πρέπει. Ένα κλασικό αμάρτημα το οποίο διαπράττουν συχνά οι διευθυντές και τα λοιπά στελέχη που εργάζονται στα τμήματα προμηθειών είναι ότι δεσμεύονται περισσότερο από όσο πρέπει. Μπορείτε να πράξετε πάντα μέχρις ενός σημείου. Άλλωστε έχετε κι εσείς το ελεύθερο να νοιάζεστε για τις δικές σας χριστουγεννιάτικες διακοπές που πλησιάζουν. Διασφαλίστε ότι δεν δεσμεύεστε παραπάνω από το κανονικό, ότι δεν κάνετε το ίδιο και για τους συναδέλφους σας ή και για την εταιρεία σας προκειμένου να απολαύσετε ήρεμα και ξεκούραστα το εορταστικό κλίμα.
  5. Χαλαρώστε κι απολαύστε το εορταστικό κλίμα. Μην ξεχάσετε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε το εορταστικό κλίμα. Κάνετε πιο διασκεδαστικό το κλίμα γύρω σας προκειμένου να διασκεδάσουν μαζί σας και οι υπόλοιποι συνάδελφοί σας οι οποίοι εργάζονται όπως κι εσείς κατά τη διάρκεια των εορτών. Μπορείτε να προετοιμαστείτε και να δώσετε δυναμικά το παρόν για την επόμενη χρονιά μετά το πέρας των εορτών.

 

christmas-world-decoration

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: